Stand van zaken aangaande de Pepsi releases

Zoals aangekondigd, hebben Pepsi en de Estate een enorme campagne gelanceerd om Michael Jackson te eren. Deze uitgebreide campagne heeft niet enkel tot doel om de 9 jarige samenwerking tussen de ster en de frisdrankengigant te onderstrepen, maar eveneens om de 25ste verjaardag van het uitbrengen van het BAD album te vieren.

Het nieuwe Pepsi offensief (2012) zal zich onder de vorm van verscheidene luiken kenbaar maken.
3 verschillende blikjes
Ten eerste, het uitbrengen van « verpakkingen » met de beeltenis van Michael Jackson met als “blikvangers”, de blikjes. Om deze te realiseren, werden 3 verschillende ontwerpen voorgesteld en goedgekeurd door de Estate. Het betreft 3 projecten met een schaduwbeeltenis die op elk afgeleid product rond deze campagne zullen terug te vinden zijn. De eerste beeltenis, reeds gekend door het publiek, vermits deze reeds in China uitgebracht werd. Het gaat om een afbeelding afkomstig van de Smooth Criminal video-clip.
De tweede toont Michael al zingend van het BAD nummer tijdens de Bad WorldTour 88. De derde en laatste is eveneens afkomstig van de Bad Tour 88 met een in een verzilverd pak getooide MJ. De campagne zal niet enkel uit blikjes, maar ook bekertjes, toonborden (uit karton) gebruikt door de samenwerkende fastfood restaurants zoals Pizza Hut en KFC evenals standsbevatten. Elk verkooppunt zal een stand met de blikjes bevatten. Maar de deal zal ook uit een merchandising bestaan. De beruchte lederen vesten met Bad Tour logo die de staff ten tijde van de concerten droeg, zullen eveneens te koop worden aangeboden. Zo zullen er ook T-shirts met het logo en afbeelding van Michael terug te vinden zijn.
China, Japan, US en de Oostbloklanden
Op geografisch vlak zullen deze producten ter verkoop worden aangeboden in de Verenigde Staten, China, Japan en Australië. Voor wat Europa betreft, zal de verwoede verzamelaar zich mogen klaarmaken om te reizen want (mits wijziging) noch Frankrijk, noch België, noch het Verenigd Koninkrijk  zullen deze producten uitgeven. Het Verenigd Koninkrijk gaf er de voorkeur aan om hun voetbalteam op de blikken te plaatsen. Enkel de Europese Oostbloklanden waaronder Kazakhstan, Roemenië, of Rusland, zullen de blikjes en de andere afgeleide producten uitbrengen.
Wat betreft de release datum, zal China een van de eerste zijn om deze blikjes op de markt te brengen. De Verenigde Staten zouden eveneens op het punt staan om tot de lancering van de campagne over te gaan.
De rest van de wereld zal ten laatste hierop volgen tijdens de zomer.
0 Commentaires

Laisser une réponse

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

En cours d’envoi

©2020 MJBackstage - Fan Club Belge de Michael Jackson - All rights reserved

Site réalisé par l'équipe du site Michaelizer

LES AMIS DU MJBACKSTAGE

ou

Vous connecter avec vos identifiants

Vous avez oublié vos informations ?